6. Negativní myšlenky

8. ledna 2018 v 17:05 | LeS |  Dřepovací rádce
X: Tak jak se vám dnes dařilo? Dělala jste dřepy, pročítala si proč máte radost? Přišla jste na další věci, proč máte dnes radost?
W: Jsem stále unavená při dřepech... ale práce byla možná o malinko lepší.
X: To je dobře. Nepřestávejte s pozitivním přístupem. Pokud budete mít chuť, napište si další věci, z kterých máte radost. Ale nenuťte se do toho. Pokud vás něco napadne, napište. Pokud ne, netrapte se.
W: Dobře. Někdy se cítím opravdu bídně a spíš vidím ty špatné věci.
X: Chcete to změnit?
W: Ráda bych.
X: Když vás budou napadat smutné nebo depresivní myšlenky, nereagujte na ně. Snažte se jimi příliš nezabývat. Berte je jen jako myšlenky, které ve vás vyvolávají určité pocity. Kdybyste je rozebrala s logikou a odstupem, zjistila byste, že nemají takovou sílu, jaká se zdá.
W: Takže mám rozebírat negativní myšlenky a nepřikládat jim takovou váhu?
X: Ano, to je přesně to. Pokud ale odstup nedokážete, nechte je zas odplynout. Zabývejte se něčím jiným. Najděte si něco jiného, čím se budete zabývat. Třeba si čtěte, z čeho máte radost.
W: Někdy mě rozčílí druzí lidé.
X: Když vás někdo naštve, uvědomte si, že je to vaše rozhodnutí být naštvaná. Přistupujte ke svým pocitům tak, že jste se vy rozhodla tak cítit. Uvědomte si zodpovědnost za to, jak se cítíte. Druzí se k vám můžou někdy zachovat nehezky, a vy se můžete cítit špatně, ale buďte i přesto vděčná za pocit, který máte. Je pro vás varováním. Abyste se s těmito lidmi nestýkala, abyste si jejich slova nebrala tak osobně a nenechala si jimi znepříjemňovat život, nebo abyste se ohradila. Reagujte tak, jak v dané situaci můžete.
W: To právě často nemůžu. Nemůžu říct lidem, co si o nich myslím.
X: Sebevědomí lidé jsou málo závislí na hodnocení druhých. To znamená, že si vyslechnou názor druhého, ale ten názor je nerozčílí. Neberou ho jako útok na svoji osobu. Zkuste to brát také tak.
W: Takže zítra si mám všímat svých negativních myšlenek tak, že si jich nebudu všímat.
X: Ano, budete vědět o svých negativních myšlenkách, ale budete se snažit, aby vás nerozčilovaly. Necháte je přijít a odejít. A pokud je budete chtít rozebírat, tak s odstupem.
W: Dobře.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 8. ledna 2018 v 17:51 | Reagovat

Tento formát článků je moc fajn, určitě pokračuj 8-)

2 hedd hedd | Web | 8. ledna 2018 v 19:29 | Reagovat

Asi bych měla tuto dřepovou terapii nasadit i na sebe. :-D

3 K. K. | E-mail | Web | 8. ledna 2018 v 20:02 | Reagovat

[2]: Taky jsem si říkala, ale pak jsem si uvědomila, že moje pravý koleno by mě za to nemělo rádo. :D Tak zůstanu jen u těch věcí, co mi dělají radost. Naštěstí jich pár je.

4 slunecnyden slunecnyden | Web | 9. ledna 2018 v 16:36 | Reagovat

[1]: Děkuji, jsem ráda, že se ti líbí.

[2]: Za zkoušku nic nedáš :-)

[3]: Ony jsou i docela dobré cviky vsedě. Třeba na vylepšení popředí - před sebou sepnout ruce a tlačit je k sobě :-) Hlavně, že se najdou věci, které dělají radost .-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Blogoví přátelé: nejen...
www.reveriedreams.blog.cz - vymyšlené příběhy
www.tinka77.blog.cz - oblečení barbie
www.dasatomaskova.blog.cz - na křídlech vážky
https://humanlizards.blogspot.com- kreslení,básně
www.veki.blog.cz - kamrlík
http://ublondyny.blogspot.com/
http://miric.unas.cz/
http://marijakesfoto.blog.cz/-cestování
http://ohnice.blog.cz/
http://australsky.blog.cz/
http://vceliraj.blog.cz/
http://zjinyhosveta.blog.cz/
www.supice.blog.cz - moudra